środa, 20 kwietnia 2011

Opowiadanie cz. 26

Patrycja i Bill musieli zapłacić za zepsucie pokoju 2000 zł. Może nauczą się czegoś. Siedziałam sobie na łóżku i grałam na laptopie. Weszłam na gg. Bill i Patrycja byli dostępni.
- Siemka :) - Napisałam do Bila
- Uu hej <33 xD - Odpisał
- Hmm co tam porabiasz ciekawego? ^^
- Oglądam swoje parodie na necie. xD
- Hhahahahaahahhaahhahahahahhahah no nie no
- Serio! xD - Powiedział i wysłał mi jakiś filmik.
- Co to za gów**?
- Nie ważne. Żal.
- Gratulacje zdemolowania pokoju :) jak tego dokonaliście?
- A wiesz.... nudziło nam się :>
- Nie wątpię. Żal. - Powiedziałam i wysłałam mu filmik ,, ale urwał w kościele''
- Hhahaha znam to. Patrycja pokazywała mi to z milion razy. - Odpisał. Do pokoju wszedł Tom
- Uu z kim piszesz? <33 - Powiedział
- Z twoim braciszkiem :)
- Ale zwała xD. Też mu coś napiszę. - Powiedział
- Uu gut <3- Powiedziałam. Usiadł koło mnie i napisał.
- Buahaha Omg lol
 - Tom wiem, że to ty. - Odpisał Bill
- Kurwa mać zawsze się domyśli - Powiedział do mnie Tom
- jhfxdjdshgjskghdskl - Napisał Bill
- ?????? - Odpisałam
- Hhaha do tylko Patrycja napisała.
- Nie rozumiem.
- Nie ważne żal.
- Dobra ide nara. Jak sobie chcesz to pogadaj z Tomem :> - Napisałam
- Nie chce mi się z nim gadać.
- Ty gnido! - napisał Tom. Bill się wylogował. Weszłam na stardoll.
- Masz konto na stardoll? Hahhahaha - Śmiał się Tom
- Noo. Nie gap sie! - powiedziałam i wpisałam hasło. Miałam parę wiadomości. Szybko odpisałam. Na gg napisał do mnie Robert ze szkoły. Nienawidziłam świni.
- Co za jeden? - Powiedział Tom
- Taki jeden gówniarz. Dokucza mi od pierwszej klasy.
- Uu załatwić go? - Powiedział Tom i się złośliwie uśmiechnął.
- Tak! xD - Powiedziałam i dałam mu laptopa.
- Żal - napisał Robert
- Pierdol się - Odpisał Tom
- Sama się pierdol!
- Czego chcesz od mojej dziewczyny?
- Z kim ja gadam w ogóle?!
- Chłopakiem Joli a teraz słuchaj! Masz się od niej odpierdolić jasne?
- Jola wiem, że to ty! Nie żartuj do jasnej holery!!!!!!!!!!!!
- Czy uwierzysz jeśli za pół godziny będę stał z Bilem pod twoim blokiem?
Nie odpisywał. - ............. Tak! Buahahaah - Odpisał
- To do zobaczenia za pół godziny.  - Tom wyłączył laptopa.
- Wow!!!!!! i co teraz? - Powiedziałam
- Bierzemy Bila i idziemy do niego! I tak nie ma nic lepszego do roboty. xD - Powiedział.
- Ale super dzięki!!!!!! - Powiedziałam
- Hehe. - Poszliśmy po Bila i Patrycje.
- Ale będzie zwała! xD - Powiedzieli
                                                         ***
Robert stał sobie pod blokiem i cały się trząsł. Podeszłam do niego z Bilem i Tomem.
- AAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Krzyczał Robert i zwiał.
- Hhahahahahahahahahhahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!! - Kulaliśmy się ze śmiechu.
- Ale zwała!!!!!!!!!!!!!!!!! Hhahahah - Powiedziałam.
- Hhahaahahahah piszczał jak dziewczynka xD. - Powiedział Tom i poszliśmy do hotelu.  Mieliśmy zwałe całą drogę.
                                                        ***
Czas mi się dłużył. Siedziałam z Tomem w pokoju.
- Muszę ci coś wyznać - Powiedział Tom. Bałam się co powie - to mój pierwszy poważny związek :) - Powiedział
- Tak? A to cię zdziwisz. To jest w ogóle mój pierwszy związek i nie mam doświadczenia. Nigdy nie myślałam, że ktoś mnie pokocha. - Powiedziałam
- Wow! Jak dla mnie to jesteś super :) ja nigdy nie wierzyłem w miłość a moje związki trwały maksymalnie 2 dni. Kochasz mnie?
- Pewnie, że tak! Zabiłabym się dla ciebie!
- Nigdy nikt mi tego nie mówił. - Powiedział Tom. Objął mnie w pasie i zaczął gapić się na moje usta. Kiepsko znałam się na chłopakach więc nie wiedziałam o co mu chodzi. Zaczął wiać wiatr. Wleciało mi pełno włosów do oczu. Tom odgarnął mi je z twarzy i pocałował. Wiatr wiał mocniej. Byłam cała rozczochrana. Dostałam sms'a. Nie chętnie odkleiłam się od Toma. Okazało się, że to od Patrycji. Otworzyłam go.
- Jola jestem w ciąży!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz